Saturday, January 17, 2009

Benda ke-8 Ajaib Dunia ---> BIODISC

Posted by ShawaL


Pernah dgr nama Biodisc sblom nih???di mana2 kdai atau farmasi???tak penah???Produk ini tidak terdapat di mne2 pasaran dan hanya boleh didapati di Syarikat Questnet sahaja. Biodisc mempunyai kelebihan tersendiri yg anda sendiri tak sangka yg mungkin boleh membantu anda dlm bnyak perkara.

Apa sebenarnya Biodisc ni???Biodisc dikatakan sgt unik kerana telah ditanam dgn 13 mineral berteknologi nan0 ke dalamnya. Getaran pada molekul yg begitu aktif yg terdapat dlm Biodisc menyebabkan gelombang terpancar dlm jarak 7.5 meter dari kedudukan Biodisc.

Untuk apa gelombang tersebut???Gunanya gelombang tersebut adalah untuk:
  1. Merawat penyakit
  2. Peremajaan
  3. Jimatkan petrol/gas memasak
Pelbagai penyakit telah terbukti lega dan sembuh hanya menggunakan Biodisc dgn izin Tuhan. Tidak kira sakit ringan seperti demam, sakit kepala, asma ataupun sakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis, lumpuh, koma, buah pinggan rosak dan banyak lagi.

Untuk peremajaan juga contohnya boleh digunakan untuk sayur di dlm peti sejuk. Sayur biasanya akan layu selepas 2-3 hari tetapi dgn menggunakan Biodisc, sayur tersebut mampu bertahan sehingga 2 minggu. Menakjub bukan????

Jika anda pengguna kereta, anda sudah boleh menjimatkan kos petrol sebanyak 30-50% melalui penggunaan Biodisc. Bayangkan sekiranya anda dapat jimat dlm RM100 sebulan untuk minyak shj, dlm setahun dah mencecah RM12oo. Kalau 2thn???kalau sepanjang hidup anda???

Biodisc merupakan produk yg tiada expired date!!!..anda boleh gunakan sampai bila2 dan anda akan dapat merasai perubahan dlm hidup anda. Apa yg anda tunggu lagi. Biodisc boleh dikatakan benda ajaib ke-8 dunia. Dengan hanya satu produk, anda mampu gunakan untuk semua. Ianya multi purpose!!!

HUBUNGI SAYA SEGERA SEKIRANYA BERMINAT!!!

0 comments:

"There Is No Guarantee Of Success, But Not To Try Is Guarantee Failure"